sobota, 1 marca 2014

Wystrój domów




  Dzisiaj pokażę wam moje inspiracje związane z domem, a dokładniej z jego wystrojem. Na zdjęciach poniżej zamieszczonych pokażę wam pokoje które spodobały mi się i które zainspirowały mnie do zmian.
  Lubię gdy pokój jest zachowany w jednym głównym kolorze, powinien być także jasny oraz przestronny. Moim marzeniem jest mieszkać w domku blisko morza w późniejszym życiu, natomiast teraz póki jestem młoda chciałabym mieszkać w wielkim mieście gdyż uwielbiam gdy wokół mnie dzieje się mnóstwo rzeczy :)      Uwielbiam parapety na których można usiąść, odpocząć a także zrelaksować się z kubkiem gorącej czekolady i fajną lekturą. W moim domu nie może także zabraknąć dość dużej garderoby w której wszystko byłoby pięknie poukładane. Jeśli chodzi o sypialnię, tam nie może zabraknąć, dużego i na prawdę wygodnego łóżka. Lubię gdy posiada on baldachim, gdyż kojarzy mi się z księżniczką, a tak właśnie chciałabym się tam czuć. :) Bardzo ważny jest dla mnie sam wystrój, dlatego na pewno upiększałabym swój dom poprzez dodatków. :)

















































Klikając na zdjęcia, możecie je powiększyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz