niedziela, 6 kwietnia 2014

Długie suknie

Moją kolejną miłością są długie sukienki. Strasznie podobają mi się suknie do ziemi... typowo balowe, jak z bajek Disneya, gdyż uwielbiam czuć się jak księżniczka :) Od razu chciałabym wspomnieć, że to że lubię długie sukienki nie wyklucza tego, że nie lubię krótkich dlatego moją kolejną inspiracją będą krótkie sukienki. A wy co sądzicie o długich sukienkach? A może wolicie krótkie? Odsyłam do komentarzy :)
Poszukując idealnej sukienki miałam na uwadze parę rzeczy, mianowicie:
*kolor: złoto, czerń, kremowy, beżowy, cielisty, jasny róż, biel
*najlepiej aby miała brokat, świeciła się (uwielbiam wszystko co się świeci)
*przepych lub minimalizm (dwie kontrastujące ze sobą cechy, nie umiałabym wybrać która jest lepsza dlatego szukałam pod tymi dwoma słowami moich inspiracji)
*zwiewność i wygoda

                                                    










                                                                                                                                                                                                                                                                                 Te dwie sukienki nie pasują pod względem kolorystycznym, ale są tak piękne, że nie mogłam ich pominąć :)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Teraz pokażę wam parę sukienek, które znalazłam na najnowszych pokazach mody :)




 ELIE SAAB Fall 2014-15 Collection

























Zalina Verkhovskaya Fall 2014-15 Collection






















Yulia Prokhorova.Beloe Zoloto Fall 2014-15 Collection



Klikając na zdjęcia możecie je powiększyć.
Co sądzicie abym dodawała częściej zdjęcia z
pokazów, a może żebym zaczęła robić całe
posty na temat danej kolekcji, wyraźcie swoje
zdanie w komentarzu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz