wtorek, 19 sierpnia 2014

Dekorowanie pokoju


  Dzisiaj post o zmianach jakie nastąpiły w moim pokoje przez ostatni tydzień :) Zbliża się szkoła więc postanowiłam, że zmienię swoje otoczenie w którym przez kilka najbliższych miesięcy będę przebywać. Na roku szkolnym na takie zmiany nie bardzo mam czas więc postanowiłam do tego wykorzystać wakacje. Pojawiło się także małe nawiązanie do bloga :)
   Większość pomysłów na zmiany znalazłam na angielskich  kanałach YouTube i oczywiście podlinkuję wam je abyście i wy mogły te ostatnie dwa tygodnie wakacji wykorzystać na małą zmianę. Znajdziecie tam również DIY ciuchów oraz wiele innych inspiracji :)
  Początkowym założeniem było użycie tylko dwóch kolorów mianowicie białego i złotego, ale jak sami możecie zauważyć trochę nie wyszło i zrobiło się dość kolorowo jednakże nie przeszkadza mi to i końcowo jestem z tego bardzo zadowolona. :) Jeśli będziecie miały jakiekolwiek pytania dotyczące rzeczy, które pojawiły się u mnie np. jak coś zrobić itp. piszcie w komentarzach a ja postaram się to jak najdokładniej wam wytłumaczyć :)

PRZED
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PO
        -------------------------------------------------------------------------------------------------






PRZED
          ---------------------------------------------------------------------------------------------















PO
-----------------------------------------------------------------------------------------------------


PRZED
-------------------------------------------------------------------------------------------------
PO
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Link do berriebarelyhttps://www.youtube.com/user/berriebarely/featured
Link do LaurDIY : https://www.youtube.com/channel/UCap97Ue8K_BpKlrvQRYd6JA

What do you think about English version this blog?

1 komentarz:

  1. świetny pomysł zapraszam do mnie:)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń